Millist abi me pakume? Kellele ja kuidas?
Avastame probleemi.
Ründame probleemi.
Leiame lahenduse!
Iga probleemi jaoks on olemas lahendus. Alati.
- Pagaritöökoda, kelle ülimaitsev kaneelisai ei müü hästi, ehkki töökoda asub käidava tänava ääres, võib meie abil avastada, et probleem ei ole saia hinnas, vaid selles, et magus saialõhn ei jõua tänavale inimeste ninasid kõditama.
- Suurepärased kummikud, mis on pealegi odavamad kui konkurendi omad, võivad jäädagi riiulile, sest klient ei usalda nende madalat hinda. “Odav, järelikult halb,” mõtleb ta.
- Kaunist mööblit tootev väikeettevõtja on loobunud sotsiaalmeedia kasutamisest, sest “tagasi sealt nagunii midagi ei tule”. Miks? Sest Facebooki reklaamide alla raha loopimine on olnud edutu, kuna mööblil, ehkki imeilusal, puudus oma lugu.
Liiga palju on näiteid sellest, kuidas sajad ja tuhanded tublid Eesti ettevõtjad jätavad kasutamata oma potentsiaali, sest neil pole aega ega energiat süveneda turunduse peenmehaanikasse – mis pealegi polegi alati eriti peen – ning loobuvad sedasi suurest osast oma võimalikust edust.
Aga see ei pea nii olema. Me aitame!
Turu- ja konkurentsiuuringud
Detailne ja sügav sissevaade sinu toote ja/või teenuse turule ning konkurentide tegevusse aitab sul mõista kitsaskohti sinu senises toimimises ning leida õiged kliendisegmendid, müügiargumendid ja parandada sinu ettevõtte tööprotsesse, sealhulgas efektiivistada turundustegevusi.
Brändianalüüs ja brändi- ning disainiaudit
Võtame sinu brändi ja disaini pulkadeks, vaatame, mis seal sees on ning paneme selle siis uuesti kokku koos konkreetse strateegia ja soovitustega, et saavutaksid edu.
Teenusedisain
Pühendume täielikult sinu teenusele, et aidata sul seda kliendi vaatepunktist strateegiliselt mõista. Kasutades teenusedisaini tööriistu, leiame üles kõik valupunktid ning taasdisainime sinu toote või teenuse väärtuspakkumise ja müügiargumendid, et kliendid tajuks teda kõnetavat väärtust igas kokkupuutepunktis sinu teenusega. Tulemused üllatavad sind!
Loo jutustamine (storytelling)
Toode A ja toode B on identsed. Neid müüakse ühel turul ja samadele klientidele. Ometi on toode A kõvasti populaarsem kui toode B? Miks? Vastus on sageli rumalalt lihtne: toode A kasutab müügi suurendamiseks ja kliendilojaalsuse hoidmiseks loo jutustamise meetodit, toode B aga mitte. Tundsid oma mure ära? Kui jah, saame me sind aidata!
Digiturundus
Kuidas olla nähtav otsingumootorites? Kuidas viia läbi edukaid kampaaniaid sotsiaalmeedias? Kuidas seda kõike mõõta ja mõõtmistulemusi uude edukasse tegevusse üle viia? Selleks on meie tiimis olemas digiturunduse spetsialistid, kes teevad kõik, et sinu SEO, SEM, analüütika ja sotsiaalmeediaturundus tabaks alati kümnesse.
Sisuloome (content creation)
Aitame luua strateegilist ja taktikalist sisu sind digikanalitesse, mis kõnetab täpselt ja sihipäraselt õigesti valitud sihtrühma. Kui sinu lugu, sisu ja emotsioonid ei ole sotsiaalmeedias olemas, kas … Kas sa siis ikkagi oled päriselt oma klientide jaoks olemas?
Ürituskorraldus
Kliendipäevad. Degusteerimised. Messid. Tooteesitlused. Tervisepäevad. Seminarid. Workshopid. Ja nii edasi, ja nii edasi. Aitame kooskõlas sinu eesmärkide ja brändi identiteediga läbi viia edukad üritused, mis jäävad sihtrühmale kauaks meelde. Olgu Eestis või välismaal.